8 Aralık 2010 Çarşamba

NYX Trio Eyeshadows- Lake Moss


 24 Kasım'da Cherry Culture'den takipsiz kargoyla aldığım bu ürün dün elime geçti. Renklere,farların yapısına,pigmentasyonuna bayıldım. Çok başarılı. Sürerken hiç tozutmuyor, kadife gibi. Henüz makyajda kullanma fırsatım olmadı ama eminim güzel sonuçlar çıkacaktır. Lake Moss gördüğünüz gibi birbirinden güzel 3 koyu ton içeriyor. Hafif ışıltılı koyu morumsu ve lacivete, yine koyu ama altın rengi ışıltıları daha belirgin olan yeşil eşlik etmiş. Çok da güzel olmuş. Bu serinin diğer renklerine de göz koymak farz oldu, ah bir de çabucak gelseler. 

  
Flaşlı-
Renkleri swatchla yansıtabilmek zor iş tabiki de beceremedim, fotoğraftakinden çok çok daha güzel tonlar. Herhangi bir baz kullanmadım bu arada.


                                                             Flaşsız

5 yorum:

  1. Allaaah be!Ben bu farı alacaktım bi cherry siparişimde ama nete swatchlara yorumlara bakıp olumsuz bişey okuyup almaktan vazgeçmiştim:(Bayılmıştım renklere tam benlik 3ü de!Sen de güle güle kullan canım;)Bi sonraki cherry siparişimde bunu almam farz oldu artık:D

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel görünüyor
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. gelmişlerr:)) güle güle kullan..
    NYX ürünlerini bende çok beğeniyorum..

    YanıtlaSil
  4. junkhead dimi tam senlik bence de denemelisin renkler çok tatlı koyu koyu:)))

    elenor tiwele teşekkür ederim canım:)

    nilcim evet geldi kargo gözüm yollardaydı:) nyx 'in ürünleri çok cazip geliyor bana da denemeye devam edeceğim kesinlikle

    YanıtlaSil
  5. Valla canım kesin alıcam bi daha kaçıramam bu farları :D O zaman ne diyoruuuz,yaşasın NYX kardeşliği !! :))

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın