15 Aralık 2010 Çarşamba

Sıradan





Bu makyajımda daha önceki postlarda bahsettiğim Coastal Scents Gel Eyeliner'ı ve Cecile All Day Performance göz kalemini kullandım. Rimel olarak da Max Factor Masterpiece High Definition Mascara'yı sürdüm. Kendisi yazın Max Factor 'den yaptığım alışverişin yanında promosyon olarak verilen
makyaj çantasından çıkmıştı. Çok memnun kaldım minnacık olmasına rağmen kurumadı, bitmedi. Tek tek ayrılmış dolgun kirpiklere anca bu rimelle yaklaşabiliyorum.Çok içime sinen bir makyaj olmadı ama hazır yapılmışı ve fotoğraflanmışı varken eklym dedim

9 yorum:

  1. işte bu tam benim tarzım :) sevemiyorum belli belirsiz makyajları, e tabi onların yeri de ayrı ama bu tarz kendini belli eden makyajları daha seviyorum :) çok yakışmış gözlerine, çok da başarılı olmuş, eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Eyeliner'ı çok güzel kullanmışsın, gözlerin de renkli; çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. gözler yeter tatlım :) makyaj da gayet başarılı bence ;)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş!!! renklerin geçişmlerine bayıldım..

    YanıtlaSil
  5. coook güzel olmus.
    gözlerinde zaten süper.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş.. cok begendım..

    YanıtlaSil
  7. hepinize teşekkürler hanımlar:))))

    YanıtlaSil
  8. gayet güzel olmus ya
    ben bu kdr yapsam daha ne isterim.
    video istiyorum video.

    YanıtlaSil
  9. kova kadınıyım ben; çok teşekkür ederim ama video şu an için imkansız malesef:)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın