9 Ekim 2011 Pazar

La Roche Posay Effaclar Duo


Effaclar Duo deyince "Hoşgeldiiiiiiiinnnn yüreğimeee gönlüüüümeeee" diye bağırmak geliyor içimden. Ben bu ürüne nasıl bu kadar geç kalmışım, La Roche Posay'den hangi kafayla uzun süre mahrum bırakmışım kendimi çok merak ediyorum. Neyse geç oldu, güç olmadı. Effaclar Duo benim şu zamana kadar en en memnun kalarak kullandığım cilt bakım ürünüdür arkadaşlar, net. Kendisini bugün itibariyle tam 1 aydır kullanıyorum, kullanmıyorum yiyorum, bayılıyorum, tapıyorum o derece. Cildimin dengesiz olduğunu takip edenler az çok biliyordur, ilk blog yazmaya başladığım zamanlarda Effaclar K ve temizleme jelini yine memnun kalarak kullanmıştım. Bitince de fantezi yapıp yeni ufuklara yelken açmış, kimi zaman dikişi tutturmuş, tutturduğumu sanmış, kimi zaman da baştan ofsayt ürünlere yönelmiştim. Ta ki 1 ay öncesine kadar. Online Eczanem'de   
La Roche Posay'in kampanyalarını görünce Duo'yu çiftli olarak sepete attım, çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Ertesi gün kargom elimdeydi, eczane alışverişlerinde özel olarak not düşerim sample ürün için ve genelde avucumu yalarım:) Sağ olsunlar Duo'larımın yanına istediğim Effaclar Gel numunelerinden 2 adet koymuşlar, çok sevindirik oldum. Neyse işte büyük hevesle kullanmaya başladım ve bu 1 ay Duo'yu hayatımın cilt bakım ürünü olarak ilan etmeme yetti de arttı bile.




Duo aşağıda okuyacağınız her şeyi alnının akıyla, göstere göstere gerçekleştiriyor, benim saçma, eşek derisi cildimde bu kadar net etki gösteriyorsa aynı dertlerden muzdarip herkes bu ürünü başının tacı yapar.




Çok hafif, jel yapısıyla hemen emiliyor, ciltte ağırlık, yapış yapış bir his bırakmadan nemlendiriyor. 


İşte benim göz bebeklerim:) Duo'un ilk tüpünü 1 aydır sabah akşam kullanıyorum, tahmimince bir 2-3 hafta daha kullanırım. Effaclar Gel numunelerimden 1 tüpü bitirdim, 2.si de biteyazar bugün yarın. Hemen tam boyunu almayı planlıyorum. İçime bu kadar sinen bir ürün ve markadan da uzuuuun bir süre şaşmam herhalde. 



Sözün özü; gözüm kapalı tavsiye edebileceğim bir ürün, alın kullanın, beğenmezseniz kafama atın. Adamlar yapmış, bize de denemek ve tavsiye etmek düşer. 

28 yorum:

  1. çok merak ettim denemek gerek.

    YanıtlaSil
  2. bak bu cok güzel geliyor kulaga, bende Avene´den cok memnun kaldim simdi üc gündür "Triacneal" isimli olanini kullaniyorum ve cidden bir degisiklik var cildimde, LRP da Fransa eczane markasi, var bunlarin suyunda bir hikmet : )

    YanıtlaSil
  3. bende onca markadan sonra yaklaşık 1 buçuk ay önce la roche keşfettim:) neden bu kadar geç kaldım diye düşünüyorum effacler jel-k ve duo kullanıyorum. şimdide nem seisinden bir ürün kullanıcam.:)

    YanıtlaSil
  4. Effaclar Duo'yu geçen kış keşfettim ve o zamandan beri rutinimin temel parçalarından biri oldu. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. la roche posayin iki farklı serisini kullandım ama buna başlamam gerek galibaa :D

    YanıtlaSil
  6. ben de yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. içerisindeki salisilik asit cilde çok iyi geliyor. yazın akşamları kullandım ve gündüzleri 50faktör güneş kremini ihmal etmedim.ha bide gözçevresi için c vitaminini kullanıyorum tavsiye edilir.

    YanıtlaSil
  7. ilknur kesinlikle denenmesi gereken bir ürün.

    viva termal suyun hikmeti diyoruz o zaman:)

    özge lrp candır nem serisini denemedim umarım beklentilerini karşılar.

    onorr teşekkür ederim benim de vazgeçilmezim olacak.

    luzumsuzisleruzami dene dene beğeneceğinden eminim.

    deniz önerin için teşekkürler göz çevresini geçiştiriyorum bu aralar :(

    YanıtlaSil
  8. aldım bile canım,bakalım nasıl olacak :D

    YanıtlaSil
  9. luzumsuzisleruzmanı hadi güle güle kullan canım, beğeneceğine eminim ben de bugün 3. tüpü ve temizleme jelinin tam boyunu sipariş verdim. bundan sonra lrp'den şaşmam

    YanıtlaSil
  10. ya bende toleriane temizleme sütü var onu bitirince bu serinin diğer ürünlerini alıyım o zaman :)

    YanıtlaSil
  11. luzumsuzisleruzmanı eğer probleme yatkın bir cildin varsa kaçırma canım hemen patla bi effaclar :)

    YanıtlaSil
  12. iyi akşamlar,
    ben de la roche effaclar duo almayı düşünüyorum ama karar veremedim tam.
    siz hala kullanıyor musunuz bu ürünü ve hala mmnun musunuz diye sormak istedim...
    bir de cildim hassas ama yağlı acaba effaclar jel yi gelir mi?daha fazla akneye sebep olur mu sizce?
    şimdiden çok teşekkür ediyorum,iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  13. adsız ben ilk tüpü bitirdim 2. tüpe geçtim duoda yedek bir tane daha var çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim. ürünü bırakmayı düşünmüyorum. effaclar temizleme jeli zaten hassas ve yağlı ciltler için biçilmiş kaftan arkasında da yazıyor açıklama olarak. akne kusturacağını sanmıyorum bende öyle olmadı en azından, gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz, size de iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  14. gözenek açıcı derken yani dahada belirginleştiriyormu yoksa geçiriyormu?

    YanıtlaSil
  15. lulu gözenekleri kesinle belirginleştirmiyor, pürüzsüzlük veriyor

    YanıtlaSil
  16. Merhaba bende bu ürünü araştırıken bloğunuza denk geldim.Duoyu hala kullanıyor musunuz? Memnunyetiniz devam ediyormu?Cildinizdeki şikayetiniz neydi?Benim cildimde ucu çıkmayan şişip kalan küçük küçük sivilce ve pürüzler var.Onun için kullanmak istiyorum.Çok soru sordum galiba cevaplarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
  17. Melis duoyu hala kullaniyorum kesinlikle cok memnun kaldim kullanmaya devam edecegim. Benim cildim yagli ve sivilcelenmeye cok musait cikan sivilceler de cogunlukla tek tuk ama kistik yapida olur sikamam gecmek bilmez. Duoyla beraber bu sorundan kurtuldum cok sukur.su an hic sivilcem yok gunduzleri normal nemlendirici aksamlari duo kullaniyorum.tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  18. Cevap için teşekkür ederim canım.Benimde sivilcelerim seninkiyle ayn ı belirtilerde.Araştırdığım kadarıyla herkes memnun kalmış üründen.Bende bu ürüne başlamaya karar verdim.Peki cilt lekelerine karşı bir etkisi varmı bü ürünün?

    YanıtlaSil
  19. Lekeler konusunda direk olarak etkisi oldugunu soyleyemiz zira soyucu bir etkisi yok. Ama cilt gorunumunu duzenledigi bir gercek. Soyucu etkili effaclar k ve peeling kullanirsan memnun kalabilirsin sanirim

    YanıtlaSil
  20. aynen benimde sivilcelerim kistik yapıda olur ve aylar orda oldukları yerde dururlar ne doğru düzgün çıkarlar ne de giderler

    ben de ikisini kullanıyorum. eczacım ve netteki yorumlar başlangıçta sivilce yapacağı yönündeydi

    oysa ben de sadece o kist şeklinde zaten var olan sivilceleri gün yüzüne çıkardı. yani zaten çıkacakları ve aylarca orda leke olaraka kalacakları yerde hızlıca çıkardı. üstelik kullanalı bu gün itibariyle bir hafta oldu

    YanıtlaSil
  21. arkadaşlar bende 1 haftadır duo yu araştırıyorum siyah noktalarımda ve varlığıyla yokluğuyla belli olmayan ama rahatsız edici sivilcelerimden şikayetçiyim.2 gündür kullanıyorum ve suratımda bi sivilce artışı oldu sizce bu normal mi?kullanmayı bırakmalımıyım yoksa ilerdi bi düzelme görcekmiyim ! cvplarınızı beklıyorum şimidden teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  22. forumlardan olumlu yorumlara aldanıp effacler duo ve jelini aldım. alalı bir buçuk hafta oluyo. mahvetti cildimi başladığımda yüzümde iki sivilcem varken şimdi yüzüm sivilce dolu üstelik çok hassas bir cilt yapım olmamasına reğmen cildimi tahriş etti soyuk soyuk burun kenarlarım. çıkmayan yerlerimde sivilcelerim çıktı kesinlikle tavsiye etmiyorum nerden bulaştım bu kremle jele öyle pişman oldum ki forumlara kesinlikle inanmıcam bundan sonra

    YanıtlaSil
  23. matlaştırıcı etkisi de oldu mu sizde? etkili bir çekilde?

    YanıtlaSil
  24. http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/la-roche-posay-effaclar-duo-tester-hediyeli-71898846


    ürün cilt tipime uygun olmadığı için satıyorum, duyurabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  25. bu ürünü 2 ay kadar önce tavsiye üzerine aldım. hem de kampanyada 2 tüp birden. ben sanıyordum ki sivilce üzerine sürüyoruz, ertesi gün kuruyor. o şekilde denedim. sürdüğüm sivilce daha beter irin oldu. moralim bozuldu. bıraktım. haftasına yine denedim yine aynı şey. bunun nesini beğenmişler yaa* diye söylenirken bloglarda aratmaya başladım. meğersem uzun süre kullanılmalıymış ya bu :) off güldüm kendime şuan. 2. tüpü blog satışıma eklemeyi bile düşünmüştüm, o derece :o

    www.kontesce.com

    YanıtlaSil
  26. merhaba.akşamları effeclar duo kullanırken gündüzleri normal nemlendirci olarak ne kullnıyorsunuz

    YanıtlaSil
  27. merhaba duo+ ile k arasındaki fark nedir?

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın