4 Ekim 2011 Salı

Caillou B.k Yesin, Yaşasın Pepee

Caillou'da kimmiş, artık misler gibi Pepee'miz var, halay çekiyor, Trakya karşılaması bile oynuyor, yirim yirim:)))



10 yorum:

  1. hahahaha bu ne yahuu ne güselde halay çekiyolar. Yurdumun çizgi filmleride bi başka oluyo haa :) hobaa teyy teyy :D

    YanıtlaSil
  2. ben de çok seviyorum pepeyi...

    YanıtlaSil
  3. ayy çok eğlenceliymiş izledim:)) yeğenim de bayılıyo. tıpkı pepe gibi bi tip:))))

    YanıtlaSil
  4. sevdalinka mis gibi yurdum kokuyor dimi:PP nihat doğana bağlayacağım şimdi:)

    modavesaire ben de koptum ya halaya:)

    YanıtlaSil
  5. ahahah ne tatlıymış bu yaa eller arkada koşuşu filan :)

    YanıtlaSil
  6. çok iyi yaaa bayıldım :D:D

    YanıtlaSil
  7. Yapımcısının kim olduğunu biliyormuşunuz.

    Kıraç ve eşi Ayşe. Zaten şuşu'yu da Ayşe seslendiriyor. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. kelebeknehir evet baya şaşırmıştım Kıraç ve eşinin parmağını olduğunu duyduğumda.

    YanıtlaSil
  9. ahaha ayneeeen =) tvde görür görmez değiştirmem kanalı. kocaman kızım ama izlerm. bir trip atışı var ki zaten görmeniz lazım çok şeker =)

    YanıtlaSil
  10. Şarkıları da Kıraç besteliyor ;)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın