28 Ekim 2011 Cuma

Golden Rose Wonder Lash


Bir önceki postumda Golden Rose mat ojeme eşlik eden Wonder Lash'i deşelim şimdi de. Ama öncelikle Golden Rose'a ve Address İletişim'e teşekkür etmek istiyorum. Ben gerçekten kirpik fakiriyim, dümdüz bir kaç tel kirpiğim var. Bu sebeple maskara seçmek, bunu düzgün uygulayabilmek her zaman önemli olmuştur benim için. Wonder Lash'in ambalajı ilk izlenim için göz dolduran cinsten. Kıvam olarak ne çok katı ne de çok cıvık, bu yönüyle de bana hitap ediyor. Fırça klasik, kıl fırça ne çok iri ne çok küçük. 12 kata kadar hacim oldukça iddialı değil mi?




Buyrun bakalım benim çipil gözlerde nasıl bir etkisi olmuş. Ne kapatıcı, ne far pür-ü pak gözlerim:)


Tataaa kirpik çıkarmış bu maskara bende:) Kirpiklere ağırlık vermeyen, dolgunluk ve uzatma açısından da günü kurtarabilecek bir maskara bu. Pek başarılı bir uygulama olmamış ama aşağı yukarı sonuç budur. Olmayan kirpiklerimle buldum da bunuyorum gelebilir ama bana "Vay anasını" dedirtmedi. Yine de günlük kullanabilirim. 

Bu arada şöyle Türkan Şoray bakışı sağlayacak rimeli hala bulabilmiş değilim, denediklerim arasında Max Factor Calorie 2000 ve Rimmel London Sexy Curves hala favorilerim. Önerilere açığım.




-Ürün firma tarafından gönderilmiştir, yorumlar bana aittir-

19 yorum:

  1. vaaay harika bu :) güle güle sür sürüştür şekerim :)

    YanıtlaSil
  2. bence maskara gayet iyi sonuç vermiş ama gözlerin de çok güzelmiş ne sürsen yakışır =)

    YanıtlaSil
  3. merhaba bende çok rimel denedim sana clinique high impact maskara önerebilirim ayrıca lorealin yeni maskarasıda süper birde boynerlerde var une ürünleri tamamen doğal ürünler onlara bakabilirsin

    YanıtlaSil
  4. benim kirpiklerim seninkinden de azdır belki. 2000 benim favorim ki ikinci kattan sonra takma kirpik halt etmiş yani. clinique High Definition da fena değil ama bi alt kademede kaldı benim için 2000 favoridir.EDA.

    YanıtlaSil
  5. inanılmaz memnun kaldım bu maskaradan,sende güzel uygulamışsın canım...

    YanıtlaSil
  6. valla ben beğendim kuzum gayet başarılıymış.

    YanıtlaSil
  7. gözlerin de renkli yaa. çok gzel olmuş bence çok etkili, fotolardan öyle düşünüyorum yeni avon dan aldım , mavi renkli , fena değil. güle güle kullan bu arada calori 2000 benm kirpiklerimi hep döktü...

    YanıtlaSil
  8. hülya teşekkürler fena değil dimi?

    makyaj keyfi clinique high impact benim de ne zamandır düşündüğüm bir rimel hatırlattığın için teşekkürler.

    eda calorie 2000 candır:)

    özge memnun kalmana sevindim, benim rimeli uygulayış şeklim hiç içime sinmez :)

    kavala kesinlikle denemeye değer bir ürün ama çok mu içime sindi hayır.

    modavesaire çok teşekkür ederim sen de avonu güle güle kullan. caalorie 2000'in dökmesine üzüldüm başarılı bir rimel ama şansına yaramadı sana herhalde

    YanıtlaSil
  9. "fena değil" mi? yok canım baya baya iyi bu :) beklediğimden de iyi hatta :)

    YanıtlaSil
  10. selam so chic,
    Rimmel sexy curves'ün mor olanını mı kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
  11. benefit they re real kesinlikle takma kirpik etkisi yapıyor yok oyle bir rimel

    YanıtlaSil
  12. Valla bu ürünü kendimde olmak üzere birçok kişide gördüm ama nedense memnun kalana rastlamadım. Birde kimsenin kirpiklerinde böyle güzel durmamıştı yaa rimel hakkındaki fikirlerim değişti resmen :D gidip bidaha deniycem şimdi acaba ben mi sürmeyi beceremedim :)

    YanıtlaSil
  13. gamze evet mor olanını kullanıyordum cok memnun kaldığım bir rimeldi mallığıma denk geldi tekrar almadım:)

    adsız bloglardan gördüğüm kadarıyla gerçekten etkili bir rimel öneri için teşekkürler.

    sevdalinka benim kirpiksizliğimden kötünün iyisi gibi durmuş da olabilir:)

    YanıtlaSil
  14. bende bu rimeli denemeyi çok istiyorum benim kirpikler rimelsizken kaşıma değdiği için ne sürsem oluyor bununda iyi olcagına ınanıyorum :) amaaa rimel önermeye gelirsek kesinlikle loreall tavsiye ediorum 4d ve volume million ben bu ikisine hastayımm :)

    YanıtlaSil
  15. aydanur öneriler için teşekkürler, keşke benim de kirpiklerim biraz adama benzese:)

    YanıtlaSil
  16. Sürmeden önce kirpik makası ile kıvırdın mı canım

    YanıtlaSil
  17. adsız kullanmadım zaten beceremiyorum onu kırılığı kirpiklerim:)

    YanıtlaSil
  18. Kesinlikle tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
  19. Maybelline rimelini oneririm; sari olani ustunde de mor yazi var :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın