14 Ekim 2011 Cuma

Bioderma Sensibio H2O


Malum kendisi hakkında çok şey yazıldı, çizildi. Hazır stokları tazelemişken yorumlamamak olmazdı sanırım. Üstteki fotoğrafta pembe kurdeleli olan şişeyi Haziran ayından beri kullanıyorum, şu an yaklaşık 1/3'lik kısmı kaldı. Genellikle makyajımı önce H2O'lu pamukla silip, yüzümü temizleyici bir ürünle yıkamayı tercih ediyorum. Ha tabi üşendiğim zamanlarda sadece H2O da kurtarıcım olmuyor değil. Önceleri Neutrogena'nın çift fazlı göz makyajı temizleyicisini kullanıyordum ve yağlı hissi bende rahatsızlık vermiyordu, kaç şişe bitirdim hatırlamam bile. Ama H2O'yu keşfettikten sonra kendisiyle yollarımızı ayırtık. Gel eyeliner'ı bile rahatlıkla çıkarıyor, waterproof maskara tercih etmediğim için onda da sorun yaşamıyorum. Yağlı bir his bırakmadan temizlemesi, sivilce, yağ butonu oluşturmaması benim bu ürünü severek kullanmam için yeter de artar bile. 




Hala denemediyseniz, şans verin derim. Çoğu eczanede 2 adet 500ml tek fiyatına satılıyor; 49.50TL. Ben onlineeczanem.com'dan aldım, şu an farklı ürünlerde de kampanyaları var, tık tık 

3 yorum:

  1. Canım güle güle kullan bende çok uzun zamandır kullanıyorum.Online eczanemden kampanyalı olarak bende aldım.Ama merak ettiğim bişey var bu puanlar ne işe yarıyor.Şuana kadar 12 puan yaptım sırf o yüzden boş kutuları bile atmadım bi bilgin varmı acaba?

    YanıtlaSil
  2. roseangel teşekkür ederim,puanlar bildiğim kadarıyla şöyle kullanılıyor. 10puan toplayınca bildiğim kadarıyla istediğimiz bir ürünü alabiliyoruz.değişiklik olmadıysa böyleydi canım

    YanıtlaSil
  3. ben de bayılıyorum kendisine (:
    2. bitmek üzere yeniden alacağım :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın