27 Kasım 2013 Çarşamba

Urban Care Natural's Collagen&Keratin Serisi

Urban Care Natural's Selen Kozmetik imzasıyla aramıza yeni katılmış bir marka. Saç bakımında yenilikleri seven biri olmam sebebiyle raflarda denk geldiğim ilk anda ilgimi çekmesi ve almam bir oldu. Ben kuru ve mat saçlar için olan Collagen&Keratin serisini tercih ettim. Serinin ilk öne çıkan özelliği yoğun nemlendirme vadetmesi.


Kolajen desteğiyle saçı yeniden yapılandırırken ağırlaştırmadan, nem ve parlaklık kazandırdığı, bitkisel keratin içeren formülü ile de saçtaki yıpranma ve kırıklara iyi geldiği iddia eden bu seri hakkında benim düşüncelerime gelecek olursak:


Açıkçası bu seri benim beklentilerimin çok altında kaldı. Şampuanın temizleyici etkisiyle ya da köpürmesiyle alakalı bir sorun yaşamamış olmama rağmen genel anlamda içime sinmedi. Herhangi bir şekilde keçeleşme, extra kurutma yapmamakla beraber vadettiği yumuşaklık hissini ve nemi saçlarımda hissedemedim.
Saç maskesini ise istediğim etkiyi verebilmesi adına oldukça fazla miktarda kullanmak durumunda kaldım. Yine de pek verim aldığım söylenemez. Zaten 4-5 uygulamada 200ml'lik ürünün neredeyse yarısından fazlasını tükettim. Bu aralar maskeleri saç kremi yerine kullandığım için duşta 3-5 dakikalık bekletme süresiyle ürünü değerlendirip, yanılgıya düşmemek adına bir kez de yıkanmış saçta yaklaşık 2 saat normal maske yaparmış gibi beklettim. Sonuç yine beni tatmin etmedi. Herhangi bir markanın saç bakım maskesiyle de aynı sonucu alabileceğimi düşünüyorum.

Kısacası Urban Care Natural's benden geçer not alamadı. Seriyi çok sıradan buldum. 
Yamulmuyorsam serinin saç bakım serumu ve sıvı saç kremi de varmış (görsellerin yalancısıyım), fakat ürünleri aldığım zaman ne Watsons'ta ne de Gratis'te mevcuttu. Bu süre yaklaşık 3 hafta öncesine tekabül ediyor, şu an ne durumdadır bir bilgim yok.

Peki ya sizler Urban Care markasını denedin mi? Denediyseniz yorumlarınızla bu postu şenlendirin lütfen.

Not: Ürünler paraben içermiyor.

Sevgilerimle

11 yorum:

  1. Ben de dis ambalajlarina ve vaatleri nedeniyle alabilirdim herhalde . Bu yazi aydinlatici oldu benim icin. Sac serumlarina karsi ozel ilgim var ama gelmislerse inlara bakabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. bende denedim oldukça mennunum saçlarım kıvırcık kuru ve mat ancak öyle reklanlardaki ışıl ışıl bi saçım olmadı ancak eskisine göre daha canlı duruyor üstelik kuru olmadığından elektireklenmiyorda benim için en iyi tarafı ise saçıma şekil verebilmek için köpük jöle kullanırdım şimdi elektriklenmediği için köpük falan kullanmıyorum birşey daha söyleyim saçımı banyodan banyoya tarayabiliyorum ve eski kullandığım saç kremleri zor açılırdı açılma esnasında bir sürü saçım dökülürdü şimdi rahat açıyorum velhası ben çok mennunum...

    YanıtlaSil
  3. Bende başka bir serini kullandım aldığım yer çok memnun kalacağımı söyledi bende bir hevesle aldım. şampuanı ve saç kremini aldım. yumuşaklık için sözüm yok ama önceden 3. günü zorlayan saçım yıkadığımın ertesi gün şekli kayıyor ki aldığım kişi saç kremini dipten sür dediği halde ben yine uçlarına uyguladım çünkü diplere sürdüğümden daha bir ağır oluyor saçım.
    O bahsettiğin serum ve ve sıvı saç kremini alırken kadın denemişti saçımda ve gerçkten de çok hoş oldu ama fazla miktar tuttuğundan alamamıştım. Belkide hepsi beraber olduğundan söylendiği etki oluyordur.

    YanıtlaSil
  4. bende serumunu aldim ama guzel kokmasi haricinde bi ise yaramadigini dusunuyorum, maalesef hayal kirikligi oldu benim icinde

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar , ben bu seriden memnunum. Ama soyle birsey soylemeliyim kremleri kulak hizasindan asagilara surmelisinjz.
    Ben serumunu kullaniyorum yaklasik 2 ay oldu ve mucize gibi amma yipranmisliktan dolayi (boya ve acicilar) kestirmeyi dusundugum ve kiyamadigim saclarimin uclari artik saglikli . Her yikama sonrasi duzenli olarak serumu kullandim. Biraz daha kullanonca sizde gorebilirsiniz bence. Iyi ki kestirmeden once karsilastim diyorum.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar , ben bu seriden memnunum. Ama soyle birsey soylemeliyim kremleri kulak hizasindan asagilara surmelisinjz.
    Ben serumunu kullaniyorum yaklasik 2 ay oldu ve mucize gibi amma yipranmisliktan dolayi (boya ve acicilar) kestirmeyi dusundugum ve kiyamadigim saclarimin uclari artik saglikli . Her yikama sonrasi duzenli olarak serumu kullandim. Biraz daha kullanonca sizde gorebilirsiniz bence. Iyi ki kestirmeden once karsilastim diyorum.

    YanıtlaSil
  7. Denedim çok iyi.saç derim saçlarım sakinleşti.daha az kimyasal. Yumuşacık saçlarım valla. Az pahalı 250 ml ürüne göre ama napcan kaliteli ürün kullanmak daha iyi bence. Sıradan şampuanlar kusura bakmayın leş gibi yapıo

    YanıtlaSil
  8. Bende maalesef önce alıp sonradan yorumları okuyanlardanım.Avuç avuç kullanmak gerekiyor.Sadece kimyasallar daha az ve paraben vs olmadığından kanıp aldım bende.Ama tekrar alacağımı sanmıyorum.Zaten yerli malı olduğunu bilseydim hayatta almazdım.

    YanıtlaSil
  9. Bendede serumu var aldigim yerde çok önermişlerdir 3-4 aydr kullanıyorum hic bir etkisi yok

    YanıtlaSil
  10. Bende kullanıyorum saçlarım sağlam yumuşak hiç bir şekil almıyor ayrıca'da daha erken yağlanıyor saçlar.İyimi kötümü karar veremedim .

    YanıtlaSil
  11. Bende kullanıyorum, özellikle serumundan çok memnunum. Saç uçlarım canlandı 👍

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın