1 Aralık 2010 Çarşamba

Coastal Scents Gel Eyeliner- True Black


Inglot'tan aldığım gel eyelinerm 
kuruyunca deneme amaçlı Coastal Scents Gel Eyeliner aldım. Fırça olarak da Destiny Precision 
Angled Liner Brush attım sepete. Paket USPS First-Class Mail International kargo ile yaklaşık 9 günde sağ salim geldi. Kargo problemi yaşamamak için diğer seçenekler daha mantıklı, benimkisi tamamen deneme amaçlıydı. Paketin içinden minnacık altın tonlarında pigment numunesi çıktı ama kendisini bulamadım resim çekerken.


Henüz taze olduğu için sürülüşü çok kolay, kayıyor resmen. Sonradan katılaşırmı malesef bilmiyorum. Renk yoğunluğu olarak da Inglot'tan hiç bir farkı yok resimden de gördüğünüz gibi. İkisi de yoğun mat siyah. Fakat kalıcılık olarak asla Inglot'un yanına yaklaşamaz. Sürdükten bir kaç dakika sonra parmağımda ikisinin de üzerinden bastıra bastıra geçtim. Coastal Scents gördüğünüz gibi dağıldı ama Inglot'ta tık yok. Inglot ıslandığında bile bu performansından ödün vermiyor. Her zaman favorim olarak kalacak. Kuruma problemi için de bir ara Duraline almayı düşünüyorum.



11 yorum:

  1. Canım güle güle kullan ;) Ben de hep merak ediyordum Coastal'ın eyeliner larını,renk seçenekleri de baya fazlaydı .. Ordan henüz alışveriş yapmadım da kargosu ne kadar tuttu acaba ??

    YanıtlaSil
  2. Benim de inglot kurumak uzere, cok da dikkat edİyordum neden oldu bilmiyorum boyle:(

    YanıtlaSil
  3. junkhead teşekkür ederim tatlım evet renk seçeneği fazla ama beklentini kalıcılık olarak karşılar mı bilmiyorum. ben 2 ürün için $2.28 ödedim kargo ücreti olarak.

    elenor tiwele yapısı zaten daha sert sanırım Inglot'un diğer gel eyelinerlara göre. Ben de cok dikkat etmiştim ama kurudu malesef. Neyseki çözümü var:)

    YanıtlaSil
  4. Aaa hadi ya kargosu o kadar ucuz mu Coastal'ın !? Çok şaşırdım bi an ve sevindim :D Benim de paletlerde hep gözüm kalmıştır ama bi sürü farım var nasolsa gerek yok diye alamadım bi türlü :)) Saol canım !

    YanıtlaSil
  5. junkhead ürün sayısı ve ağırlığına göre değişiyor canım kargo paletlerin kargo masrafı baya tutuyor yanıltmak istemem. ben 2 parça ve hafif şeyler aldğım için kargo az tuttu

    YanıtlaSil
  6. 3 gün önce coastaldan yeni fırçalar aldım kendim göz makyajı için.Elim bu jel eyelinerlarada gitti ama tuttum kendimi biliyorum çünkü okula giderken sürmeye üşenirim bunu ben gerçi fırça aldım bunun için ama ortada eyeliner yok=))) Inglota mı baksam acaba ne kadar orada bunlar tatlım?

    YanıtlaSil
  7. beautyrules cabucak gelsin fırçaların tatlım o zaman:) ben de okula,işe giderken sabahın körü üşeniyorum anca geniş vaktim olduğmda özenerek sürebiliyorum. inglotta 30-35 arası fiyat emin değilim. ama çok kalıcı çıkmıyor akmıyor:) alırsan duraline da al kurumasını engellemek için:)

    YanıtlaSil
  8. bende fırça aldım birkaç adet yine coastaldan ,çok memnunum .bulınerlara elim gitti geldi ,almadım tuttum kendimi,başardım :))
    güle güle kullan canım ...
    bu arada duraline cidden kuruyunca lıner çok işe yarıyor,mutlaka edinilmeli ;)

    YanıtlaSil
  9. yavrukuş ben de geçen paşa paşa gittim duraline aldım salak kafam eyeliner ı açık bırakıp işe gittiği için:))

    YanıtlaSil
  10. nilcim coastal fırçalar bana da cazip geliyor bi kaç tane daha almayı düşünüyorum, duraline alınıcaklar listesinde ilk sırada:)

    roxym sorma ya cok kolay kuruo bu meret benm de almam şart:)

    YanıtlaSil
  11. fırçayı nerden bulabilirim ben /:

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın