3 Aralık 2010 Cuma

Golden Rose Glitter Eyeshadow


Ne zamandır aklımdaydı bu tombul kalemleri denemek. İndirimde 3.90TL'ye  yakalayınca 2 rengini kaptım. 404 pırıl pırıl mor,lila arası bir renk, 301 ise çok tatlı kırık beyaz yine ışıltılı. Beyaz olanı göz pınarı ve kaş altını aydınlatmak, farların altına baz olarak kullanmak için aldım, moru ise alt kirpik diplerine kullanıyorum. Yapı olarak yumuşaklar, kolay sürülüyor. Far olarak kullandığımda çizgilere dolma vb sıkıntı yaşamadım. Çok aşırı bir kalıcılıkları yok ama renkler cazip. Denemekten zarar gelmez

   flaşlı


                                                                            flaşsız

4 yorum:

  1. beyazı ben de denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. moru begendım ben güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. cnm güle güle kullan bende denemek istiorum indirimli olarak nereden aldın acaba mağaza ismi olarak?istanbuldamısın?

    YanıtlaSil
  4. ayşecim bence de denemelisin

    kova kadınıyım ben morun rengi cok tatlı, teşekkür ederim

    rosejam teşekkürler evet istanbuldayım golden shoplarda da erkulda da indirimdeydi geçen hafta içinde

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın