3 Aralık 2009 Perşembe

Wishlist:)

Nars’ın Strawberrynet.com ‘a teşrif etmesiyle beraber bir alışveriş aşkı sardı içimi.Durur muyum?Hayır tabiî ki de ;hemen bir liste yaptım; kendi kendime yeni yıl hediyesi vermek bahanesiyle hazırladığım listemi karıştıralım bakalım:


Mac 217 Blending Brush; şu ana kadar almamış olmam tamamen benim salaklığım olsa gerek.



Mac Plush Lash ; o kadar smokey eyes dedik, e tabi onu da güzel bir rimelle tamamlamak şart.

NYX Smokey Eyes Eye Shadow Palette; benim için biçilmiş kaftan.Elf siparişlerim gelsin direk almayı düşünüyorum.

Nars Chihuahua Lip Gloss; benim rengim, bayılıyorum ;o da henüz gelmemiş çileğe.

Nars Orgasm Blush; çok fazla şey söylemeye gerek yok sanırım:)
Nars Laguna Bronzing Powder; kendisi henüz çileğe teşrif etmedi ama bekliyorummm, gelince kesinlikle benim olacak.


İşte benim listem; aslında alınacak o kadar çok şey varki ama ben önceliği bu cicişlere verdim.İstediğimiz bebişlere bir an önce kavuşmamız dileğiyle.Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın