13 Aralık 2009 Pazar

İlk Mim:)

Başlıktan da anlaşılacağı gibi ilk mimim bu benim:) Glam's World sağolsun öpüyorum kendisini burdan:) Konu bizler için önemli olan 5 yer, buyrun bakalım bunlar da benim cevaplarım:



1.Tabiki de İstanbul, bazen çekilmez de olsa burdan başka bir yer ve ben, sanmıyorum:)

2. Lisem, aşkımı orda bulmuş olmam yeterince özel kılıyor.

3.Üniversitem, keyif aldığım bir yer, yeri geliyor lanet okuyorum yeri geliyor bıkıyorum ama nedense özlüyorum. Kurulan dostluklar olsa gerek beni bağlayan.

4.Phuket daha doğrusu Phi Phi adaları. Görmek istiyorummmmmmm.



5. Nerede olduğunu henüz bilmesem de zamanı gelince aşkımla beraber oturacağımız evimiz:))))

Benden bu kadar, mimi eğer isterlerse sevgili Chunli ve Çokoprenses 'e gönderiyorum...

5 yorum:

  1. "Nerede olduğunu henüz bilmesem de zamanı gelince aşkımla beraber oturacağımız evimiz:))))"

    ben evlilik yazımda birşeyden bahsetmiştim,sanki hiç evlenemeyecekmişim gibi geliyor demiştim:))ben de hep o evin hayalini kurardım,umarım o ev çok güzel bir yerde olur,evin de huzur dolu olur...

    YanıtlaSil
  2. güsel dileklerin için çok teşekkür edermm taze anne:)inş hepimizin hayalleri ve dilekleri gerçek olur...

    YanıtlaSil
  3. aaaa evettt, bende hep "ilerde, evlenince evim nasıl olacak acaba" diye çok düşünürüm, sen yazınca aklıma geldi :)
    umarım hepimiz çook mutlu olacağımız, aşk dolu bir evde yaşarız cnm:) mimi cevapladığın için ayrıca teşekkürler, bende öptüm:)

    YanıtlaSil
  4. merak edilesi seyler ama ciddennn:)inş cnm inşşş çokk mutlu,huzurlu aşk kokan yuvalarımız olsunn:)rica ederm cnm zevkle cevapladım mimiii hep beklerim:)

    YanıtlaSil
  5. burcun ne pekiii:D

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın