2 Aralık 2009 Çarşamba

Cilt Bakımı



Biraz ordan biraz burdan deyip yola cıkmıştık,değil mi? Sonuçta acemi bir blogcuyum ben; konular ordan oraya zıplayabilir, saçmalayabilirim o kadar da olsun canım:) Makyaj postundan sonra durdum düşündüm ne yazsam diye aslında paylaşmak istediğim, üzerine yazılası cok şey var ama sırayı belirleyemedim henüz; sonra dolabımı karıştırırken cilt bakımı için kullandığım zımbırtılar ilişti gözüme, tamam dedim Sochic, sana konu cıktı.Bu sefer de son zamanlarda kullandığım cilt bakım ürünleriyle buradayım.Açık konuşmak gerekirse bu tarz ürünlerde şu ana kadar çok bi istikrar yakalayamadım, işe yaramıyor bahanesiyle bir köşeye attığım o kadar fazla ürün varki;bunların hepsinden bahsetmeye ne sabrım var ne de vaktim:)O sebeple tanıtacağım ürümler en fazla 3-4 aylık belirtmek isterim. Buyrun bakalım:

1.TBS Seaweed Deep Cleansing Facial Wash: Yosun serisinin yüz temizleme zımbırtısı; Seaweed serisinin elimde olan diğer ürünlerine nazaran daha az memnun kaldığım bir ürün oldu kendisi. Ben de pek etki göstermedi ama yüzdeki yağlanmayı durdurma, ferahlatma gibi iddiaları var. Tekrar alacağım bir ürün değil. Zaten yerine bir başkasına bıraktı bile çoktan.

2.TBS Seaweed Pore Cleansing Facial Exfoliator: Türkçesi bildiğimiz peeling; fena değil sevdim sayılır içindeki peeling partikülleri eşek kadar değil gayet uygun boyutta, yüzü yormuyor, çizmiyor. Tabi mucize beklememek lazım yine de dediğim gibi fena sayılmaz. Tekrar alır mıyım? Bilmem belki.

3.TBS Seaweed İonic Clay Mask: Serinin kil maskesi; güzel bir ürün.Severek kullanıyorum.Kesinlikle matlaştırıyor. Yüzüme sürüp 15-30dak. arası bekletiyor, ılık suyla yıkıyorum. Sonuç yumuşak, yatışmış, ferahlamış bir cilt.Alır mıyım? Seni mi kırcam be hacı alırım tabi:D

4.TBS Seaweed Mattifying Day Cream:Kendisi su bazlı bir nemlendirici olup görevini layıkıyla yerine getirmektedir.Matlaştırma desen tam, nemlendirme bana yeterli geldi, kokusu çok seviyorum. Anlayacağınız alınası bir ürün. Oil free oluşundan ötürü sivilcelenme gibi bir sorun da olmuyor.

5.La Roche Posay Effaclar Purifying Foaming Gel: Kendisiyle ilişkimiz henüz çok taze, ama bu onu yeterince tanımadığım ve sevmediğim anlamına gelmiyor. Aksine bayılıyorum. Çok memnun kaldım ben bu seriden; temizleme jeli de kesinlikle harika. Karma-yağlı arası cilde sahipseniz alın kullanın derim memnun kalmazsanız bana gönderin size dua ediyim:) Alırım ben bunu…

6.La Roche Posay Effaclar K:Kesinlikle çok memnun kaldığım bir ürün, Yenileyici Bakım etiketiyle piyasada. Nemlendirme özelliğinin yanında cildi soyarak yeniliyor. Sivilce vb. cilt sorunlarına karşı çok etkili. İyi bir makyaj bazı aynı zamanda. Ben ilk aldığımda o gazla sabah akşam kullandım baktım cildim ciddi ciddi soyuluyor sadece akşamları kullanmaya başladım, sabahları yerini TBS Mattifying Day Cream e bırakıyor. Bu kadar yoruma almazsam olmaz değil mi:)

7.La Roche Posay Effaclar A.I.:Bu da Effaclar K nın daha bölgesel amaçla kullanılan bir türevi. İzlerde ve bölgesel sorunlarda etkili. Yine güzel bir ürün severek kullanıyorum. Kesin alırım yeniden.

Eveeet ürünlerden de gördüğünüz gibi cildim karma-yağlı arası, nerden çaldığı belli olmayan cinste. Kendisi aşırı tepkilidir de heee; bi çikolata kaçamağı yapsam akşamına bakmışım minik minik pütürcükler baş vermiş. Pes yani dedirtir çoğu zaman. O sebeple uğraştırıyor beni; bunun aklımda bi kaç tane daha ürün var denemek istediğim alınca yorumları yazarım. Kaçtım ben uzadı bu post:) Sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın