1 Mayıs 2011 Pazar

WATSONS REPAIRING TREATMENT WAX HONEY



Malumunuz röfle yaptırdıktan sonra tutuşup maskelere, yağlı bakımlara, serumlara vurmuştum kendimi. Bu süre zarfında Selective'in Keratin maskesinden ne kadar memnun kaldığımı da şu postumda sizlerle paylaşmıştım. Neyse efendim ayrı kaldığımız uzun zaman dilimi içerisinde farkettim ki ben büyük bir eşeklik yapmışım, Watsons'ın bu olağanüstü maskesi hakkında tek bir kelime bile etmemişim. Gerçi gerek diğer blogger arkadaşlarımız olsun, gerek forumlarda olsun sağ olsunlar yiğidin hakkını yiğide verip bu maske için çok güzel yorumlarda bulunmuşlar. Benim de söyleyecek bir kaç çift lafım var tabiki de.

Ben şu ana kadar kullandığım hiç bir saç bakım ürününden bu kadar net ve hızlı sonuç almadım öncelikle bunu belirtmek isterim. Saçı ipek gibi yapmakla kalmıyor, kuruttuktan sonra o kabarık tiftik görüntüden eser bırakmıyor, kokusu zaten harika. İlk röflemi yaptırmadan önce almıştım bu maskeyi kullanmamış bi kenara atmıştım, büyük hata, şu an 3. kutudayım. Bu zamana kadar saçım 2 röfle, her ay dip boya ve en son 31 Mart'ta dip röfle vakası atlattı. Ve şaşırtıcı bi şekilde son 2 aydır yoğun bir şekilde kullanmamın sonucunda artık düzleştirici kullanmasam bile sarı saçla dışarı çıkabiliyorum:))) Bu benim için çok önemli bir gelişme, malum sarı saç fönsüz oldukça cansız ve bakımsız durabiliyor. Saçlarımın sadece önlerine kalın bukleler yapıp karıştırıyorum ve günü kurtarıyor. Ben genellikle temiz ve hafif nemli saçıma sürüp saatlerce bekletiyorum, yatıyorum falan kazık gibi oluyor maske kafamda:) Sonra sadece duruluyorum şampuan veya kremlemeden. Onun dışında her duşta saç kremi yerine kullanıp 5-10 dakika bekletiyorum ha bu arada saç diplerime de sürüyorum sadece uçlara değil, bende yağlanma,kepeklenme, ağırlaşma olmadı. Son dip röfleden sonra ki tam 1 ay geçti hiç olmadığı kadar hızlı uzadı saçım. Diplerim fena halde gözüme batıyor şu an ama olsun bu günleri de gördük:) 

Ben saçlarından yana mağdur biri olarak kesinlikle alın derim, deneyin memnun kalmazsanız kafama atın, ballı haricinde pek çok çeşidi var elbet biri sizin saç tipinize uygundur ama ballıyı özellikle deneyin, biralı da övülmüş o da aklınızda bulunsun. Bu kadar cüzi bir fiyata, bu denli başarılı bir ürün kolay bulunmaz.

16 yorum:

  1. sarı saç ve fönsüz dolaşma olayı :)) feci halde aklımı çeldin!!! aynen ben de röfle ve her ay dip boya yaptırmaktan muzdarip bir insanım;) saçlarım artık yıpranma ötesi bir kıvamda! ilk fırsatta deneyeceğim çok güzel anlatmışsın hep gördüğüm ama hiç alıp da denemediğim bir üründü, tavsiyene uyacağım sevgiler...;))

    YanıtlaSil
  2. protek maskeyi senin önerinle alıp çok memnun kalmıştım;bunu da almak çok cazip geldi şimdi;umarım bende de aynı sonucu verir:)

    YanıtlaSil
  3. posh butik kesinlikle şans verilmesi gerek bir ürün memnun kalcağını umuyorum kime önerdiysem çok sevdi, biralısı da güzelmiş ben de onu alcam bu aralar dönüşümlü kullanmak için.

    lüzumsuzişleruzmanı maskeden memnun kalmana sevindim o da çok başarılı bir ürün ama benim saçlarımda ballı maske daha yumuşak ve parlak etki yarattı.şimdiden güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. ben de bunun biralı olanından kullanıyorum şampuanı ve bakım kremini çok memnunum kesinlikle!

    YanıtlaSil
  5. biralıyı denemek şart oldu zaten herkes çok memnun

    YanıtlaSil
  6. bende bunun avokadolu olanından kullanıyordum.annemde benden görüp istedi çok memnun.sipariş veriyo beni getir diye sürekli. :) bende avokadolu olanı değilde simdi henna extract olanı kullanıyorum kınalı galiba. kokusu çok güzel,saçımı da çok güzel yapıo. ikiside boyalı saçlar için galiba..

    YanıtlaSil
  7. bu postunu okudum okuyalı ben de kankam da çılgınca watsonsa gitmek istiyoruz, şansımıza evlerimiz de watsonsa çok uzak ama nasıl istiyorum bu maskeyi almayı bilemezsin :D ilk fırsatta alcam ve deniycem. sen de güle güle kullan seninkini :D

    YanıtlaSil
  8. Takhisis umarım maskene kavuşunca sen de memnun kalırsın, onsuz saçlarım bir hiç:)

    YanıtlaSil
  9. ben de röfleli saçıma uyguluyorum.saç derime yılan yağı sürüp diğer yerlere de bundan sürüp bekliyorum.çok memnunum keçe saçımı yumuşacık yaptı tavsiye edilir gerçekten de:)

    YanıtlaSil
  10. deniz sen de benim gibi röfle mağdurusun yani:) ama inandım gerekirse 10 kutu maske kullanp uzatıcam saçlarımı fönsüz sarı sarı gezcem:PPP

    YanıtlaSil
  11. Ben de bu hafta Biralı maskesini aldim,bir kere kullandım 5dakika bile bekletmedim saçımda ama sonuç:mükemmel! Çok memnun kaldım! Çook da güzel kokuyor, biraliyı da dene derim,ben bi de ballısından alcam:D

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan gamze, ballıyı da dene mükemmel

    YanıtlaSil
  13. ben de biralısı var,ama tüm seriyi kullanmıyorum,sadece maskesini,çok acayip fark yaratmıyor,sadece ilk yıkadığım gün volumlu duruyor,acaba ballıyı da alsam mı dedim şimdi... bi de 3 al 2 öde varmış bu ürünlerde şimdilerde watsonsta,acaba ballının tüm serisini mi alsam,kafam karıştı iyice... :) ballı yağlandırır mı saçlarımı?benimkilerde boya yok da... ama kasımın başından beri hiç aldırmadım uçlarından,mezuniyet gecesinde saçlarım uzun olmalı diye :)

    YanıtlaSil
  14. bence denemeye değer 3 al 2 öde varsa ben de gidip toplym diğer çeşitlerini, saçlarını yağlandrmasından endişe ediyorsan diplerine sürme sadece uçlara uygula ben dip röfle yaptırdığım için dibine de denedim allahtan yağlanma veya kepeklenme olmadı şans biraz

    YanıtlaSil
  15. bu yazınızı okuduktan sonras watsonsa gittim ve hemen ballısından aldım yaklaşık. o kadar memnun kaldımki anlatamam. saçlarımı banyodan sonra tarıyorum kurutuyom hiç kabarmıyo fönlü gibi olmasa da baya baya düz oluyo çok mutluyum o yüzden. böyle memnun kaldığınız şeyleri bizle de paylaştığınız için çok teşekkürler. bir sorum var diğer avokadolu kınalı vs olanları kullandınız mı onlar da aynı özellikte mi?

    YanıtlaSil
  16. gerbera memnun kalmana çok sevindim, biralısını da denedim ondan da memnun kalan çok ama bende ballının yarattığı etkiyi yaratmadı, ama aklında bulunsun biralı için de çok olumlu yorum var

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın