3 Mayıs 2013 Cuma

the Balm Shady Lady - all about alex



İlk postum da (tık tık) indirimden kaptığım ürünleri yayınlamıştım ve bir arkadaşımız bu ürünü tanıtmamı istemişti. Ben de the Balm'ın severek aldığım ve bayıla bayıla kullandığım tekli farını hemen paylaşmak istedim. 




Bu ürüne kadar the Balm markasının farlarını hiç denememiştim, bir yılbaşında aldığım Sephora paletimin bitmek bilmemesi beni farlardan uzaklaştırmıştı ama herkesin çok beğenerek kullandığı bu farlardan bir tane kapmasam olmazdı :) bende tekli bir tanesiyle açılış yapıyım dedim. Gratis' e her gidişimde the Balm' ın far paletlerine şöyle bir elim gitmiyor da değil tutuyorum kendimi, hepsi şahane gözüküyor.




Farın rengi oldukça koyu yeşil gibi gözükse de içindeki küçük ışıltılar ile çok güzel bir duruşu var. Renk vermesi ve kalıcılığı ise bence çok başarılı hatta fiyatına oranla bakarsak mükemmel :) 




Far almayı düşünüyorsanız Gratis' lere koşup the Balm' ın farlarından, far paletlerinden ihtiyacınız olan renkleri kapın derim. Renk skalası oldukça geniş, istediğiniz renklerde farları bulacaksınızdır. Ayrıca hepsinin ambalajı da birbirinden güzel, zaten önce ambalajlarına vurulacağınızdan eminim :)

1 yorum:

  1. Her gratise gidisimde mutlaka bakarim ama almam,bir deneyimm:)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın