9 Mayıs 2013 Perşembe

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor - Yıpranmış Saçlara Özel Yoğun Bakım Kürü




Yabancı makyaj ve kozmetik blogger/vloggerlarını takip eden pek çok kişinin aşina olduğu bir marka Aussie. Özellikle de bu postun konusu olan 3 Minute Miracle ürünleriyle herkesin gönlünü fethetmiş Avustralya menşeili bu markanın Gratis'lerde satılmaya başladığını görünce nasıl mutlu oldum anlatamam. Madem herkesi kendine hayran bırakan Aussie ayağımıza kadar gelmiş, bize de denemek düşer dedim ve tabiki de tercihimi Reconstructor serisinin 3 Minute Miracle ürününden yana kullandım.




3 Minute Miracle tam anlamıyla bir yoğun bakım kürü. Ürünün farklı saç tipleri için versiyonları mevcut.  Bendeki Reconstructor haricinde Colour, Luscious Long ve Frizz Remedy versiyonları satışta. Tabi bu tiplere uygun şampuan ve saç kremleri de yine raflarda olan ürünler arasında. Olay yaratan mor renkli ambalajları gözüm aramadı değil ama onlar gelmemiş. 




Bendeki isminden de anlayacağınız gibi yıpranmış saçlar için olan tipi. Ürünü topu topu iki kere kullanma fırsatım oldu ama ilk kullanış bile neden isminin 3 Minute Miracle olduğunu ve bu kadar ses getirmesinin sebebini anlamama yetti. 3 Minute Miracle gerçekten bir mucize ve size tavsiyem elinizdeki tüm saç bakım ürünlerini bir kenara koyup bu mucizeyi denemeniz yönünde. 





       
  Kullanım şeklini kapağındaki etikette de görüyorsunuz.





Ürünün yapısı oldukça kıvamlı. Kokusuna ise bayıldığımı söylemeliyim ki meyveli sakızlar gibi kokuyor. Keşke bu güzel koku saçta da kalıcı olsaymış ama malesef değil. Yukarıda da bahsettiğim gibi ürünü sadece 2 kere kullandım. İlk seferde duş esnasında kulak hizasından itibaren uçlara kadar yeterli miktarda uygulayıp 5 dakika kadar beklettim ve duruladım. Bu kısa süre bile farkı hissetmeniz için yeterli. İkinci uygulamamda ise yine temiz ve nemli saça sürüp yaklaşık bir saat kadar bekledikten sonra yıkadım. Her iki seferde de ne tarama esnasında saç açıcı spreye ihtiyaç duydum ne de saçlarımın elektriklenmesini kontrol etmek ve uçlarını toparlamak için her hangi bir serum vb. ürün kullanma gereği hissettim. 3 Minute Miracle sayesinde saç uçlarımdaki kısmi problemler gözle görülür biçimde toparlandı, saçlarım inanılmaz yumuşak ve sağlıklı bir forma girdi, rengi canlandı. Sadece 2 kullanımda bu etkileri yaratan bir ürün mucize değil de nedir söyleyin bana. 


Aussie'ye göre bu mucizenin sırrı Avustralya'ya özgü Balm Mint özünde. Balm Mint ne derseniz bildiğiniz melisa, diğer adıyla oğul otu. Genel içeriğine bakacak olursak:





3 Minute Miracle an itibariyle favori saç bakım ürünüm. Markanın diğer serilerini de sırasıyla denemek için sabırsızlanıyorum. 

Yoksa siz hala Aussie ürünleriyle ve bu küçük mucizeyle tanışmadınız mı? Gratis sizi bekler. Sanırım marka Watsons'larda da satışa sunulmuş. Koşun, alın ve deneyin. Yorumlarınızı da bizle paylaşmayı unutmayın.

6 yorum:

  1. elektriklenmeyi alıyorsa ben de almalıyım, saç diplerim sürekli elektrikleniyor.Saç diplerine kullanıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç diplerime kullanmadım, yapısı biraz ağır belki kepeklenme ya da yağlanmaya sebep olabilir.

      Sil
  2. Alayım dedim ama içeriği felaketmiş bütün parabenler alkoller, dimethiconelar içinde..

    YanıtlaSil
  3. İçeriği kötü ama diplere sürmedikten sonra sorun yok bence. doğal şampuan kullanıyorum ama elektriklenme için bunun kremini alıp uçlara sürmek istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Gratis heryerde yok bn mesela karabükte yaşıyorum nerden alabilirim

    YanıtlaSil
  5. Ben de kullanıyorum ve aşırı memnunum. Senin memnuniyetine ayrıca sevindim... Geçen gün alırken izmit gratis' te çalışan bir hanım artık gelmez dedi ve korkuya kapıldım :( umarım öyle bişey olmaz.. neyden memnun kalsam birdaha bulamıyorum... İstanbul' da ailem fakat izmitte öğrenciyim.. Kadının öyle deme sebebi alt rafa inmesiymiş... umarım vesvesedir :)))

    Ben volume serisini kullanıyorum saç spreyi, duşta kullanılan saç köpüğü aşırı aşırı aşırı memnunum erkek arkadaşımda kuru saçlar için olan seriyi kullanıyor.. Herkesin fizyolojisi biyolojisi farklı umarım onlar için de mucize bu markadrı. Ben Kerastase, L'octine, Loreal, Tony Guy, John Frieda, Glıss, aklınıza gelebilecek herşeyi kullandım troit hastasıyım, gizli şekerim de var hiç bir zaman saç dökülmemi durduramadım ama saçlarım ölümüne ince ve cansız bu ürün gerçekten saçımı harika dolgunlaştırdı ikide bir aynaya bakıyorum :) kokusu ayrı güzel ayrı kalıcıı... yan başka ne diyebilirim bilmiyorum şimdilik bu kadar bana bu imkanı sağlayan blog sahibine ve okuyan herkese teşekkür ederim..


    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın