19 Mart 2013 Salı

Lush - Mask of Magnaminty


Mask of Magnaminty Lush'un ulaşılması pek de kolay olmayan ürünlerinden biri. Seveni çok fakat stok sıkıntısı yaşanan bir ürün olduğundan ötürü mağazalara geldiğine tükenmesi pek zaman almıyor. Ben Bağdat Caddesi'ndeki mağazasına ürün geldiğinde haber vermeleri için iletişim bilgilerimi bırakmıştım, sağ olsunlar ürün gelince hemen aradılar ben de koşup aldım. 

Mask of Magnaminty daha çok yağlı, karma ciltler için uygun bir maske. Lush'un taze maskeler kategorisinde değil bu sebeple kullanım ömrü daha uzun (4 ay) yine de ne olur ne olmaz diye ürünü buzdolabında saklıyorum. 

Maske kil bazlı, ciltteki yağı söküp alıyor ve bunu yaparken de kesinlikle cildi yormuyor, kurutmuyor, herhangi bir iritasyona sebep olmuyor. İçeriğinde bulunan nane temizleyici, antiseptik özelliğinin yanı sıra cildinizde dağ havası estiriyor ve ben bu hisse bayılıyorum. Akne, sivilce sorunlarına karşı direk bir etkisi olduğunu söyleyemem fakat kızarıklıklara iyi geldiği ve cildi berraklaştırıp, sıkılaştırdığı bir gerçek. Temiz cilde uygulayıp yarım saate kadar bekletiyor ve ılık suyla duruluyorum. Normal bekletme süresi 5-10 dakika fakat benim cildim yağlı olduğu için yarım saat bekletmeyi uygun gördüm ve bir zararı da olmadı. Genelde kil bazlı maskelerden sonra cildin nemlendiriciye extra ihtiyacı olabiliyor fakat ben Mask of Magnaminty'den sonra bunu pek gözlemlemedim. Ürünün içeriğindeki balın yumuşatıcı etkisini hissediyorsunuz. Partikülleri olan bir maske olduğundan ötürü yıkama esnasında bir nevi peeling de yapmış oluyorsunuz. Her kullanımdan sonra cildime dokunmaya doyamıyorum. 




Lush'un web sitesine göre içeriği şu şekilde: Bentonite Gel, Kaolin, Honey (Mel), Talc, Ground Aduki Beans (Phaseolus), Glycerine, Evening Primrose Seeds (Oenothera biennis), Peppermint Oil (Mentha piperita), African Marigold Oil (Tagetes erecta), Vanilla Absolute (Vanilla planifolia), *Limonene, Perfume, Chlorophyll, Methylparaben. * Bitkisel yağlarda doğal olarak bulunur.

Anlayacağınız ben bu maskeyi çok sevdim, kullanmaya da devam edeceğim. Cildini derinlemesine temizlerken, yağ dengesini sağlamak ve berraklaştırmak isteyen yağlı, karma ciltlere kesinlikle öneririm.

--

Konu dışı:

Bir önceki postta yeni yazarımız Kubrik! ile tanışmıştınız, tanışmadıysanız da sizi buraya alalım:) Kendisine yazarlık teklifimi kabul ettiği ve yol arkadaşım olduğu için tekrardan teşekkür ederim. 
Sayesinde kozmetik postlarına kalığı yerden devam etme gazını ve gücünü aldım:)

2 yorum:

  1. Bu maskeyi mağazada nedense göremiyorum, dediğin gibi stokta bulmak çok zor :/

    YanıtlaSil
  2. j.d. sen de bir Lush mağazasına iletişim bilgilerini bırak bence:)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın