25 Mart 2013 Pazartesi

Lush - Bûche de Noël


Cildimin yağlı ve akneye meyilli olduğunu cilt bakımı postlarını takip edenler bilir. Bu sebeple genelde tercihimi dermokozmetikten yana yapıyorum ve çok şükür ki doğru ürünleri bulduğuma inanıyorum. Tabi bu yeni ürünler deneme hevesimi engelliyor mu hayır? Lush'un meşhur Herbalism'ini çoğumuz duymuşuzdur. Ben de aslında yağlı ve problemli ciltlere hitap eden bu ürünü almak için gittiğim bir gün Bûche de Noël ile tanıştım. Bûche de Noël Lush'un yüz temizleyicileri kategorisinde satılan bir ürün fakat malesef permanent değil sadece yılbaşı döneminde mağazalarda yerini alıyor.

O gün mağazada bana yardımcı olan arkadaşa Herbalism almak istediğimi söylediğimde cildimin pek sorunlu gözükmediğini bu sebeple dönemsel olan bu üründen daha fazla memnun kalabileceğim yanıtını aldım. Ben ısrarla cildimin yağlı ve akneye meyilli olduğunu, parlama problemi yaşadığımı söyleyince ille bunlara karşı bir ürün arıyorsam Coalface sabun ile günlük cilt temizliğini yapıp Bûche de Noël  ile de haftada 2-3 gün kullanarak cilt bakımımı destekleyebileceğimi söyledi. Ben de peki dostum o zaman deyip önerdiği ürünleri aldım.



İşin hikaye kısmını geçersek Lush'a göre Bûche de Noël tüm cilt tipleri için uygun olan bir temizleyici, bana sorarsanız kuru ciltler ve karma cilt yapısını sahip olup da bölgesel kuruluktan şikayet edenler daha çok memnun kalacaktır. Tam bir temizleyici olduğunu söylemek güç, günlük temizlik için kullanırsanız sizi tatmin etmeyecektir. Yine Lush'un Angels on Bare Skin ürünüyle aynı mantıkta, fakat içerikleri farklı ve Angels on Bare Skin gibi sürekli bir ürün değil. 

Aşağıdaki fotoğrafta ürünün partiküllü yapısını görebiliyorsunuz, koyu renkli kısım ise bildiğimiz yosun; ürünün dışını kaplıyor. Rahatsızlık vermeyen hafif baharatlı ve meyveli bir kokusu var.

Kullanıma gelecek olursak miktar olarak fındık büyüklüğünde ürün alıp suyla yapısını açıyoruz. Burada ürünü tamamen çamura döndürmemek önemli, partiküllü yapısını kaybetmemek için çok fazla suya abanmamak lazım. Benim kullanım kolaylığı açısından ilk başta gözüm korkmuştu fakat bir kaç kullanımda eliniz alışacaktır, ha bir de etraf batmasın diye duşta kullanmanızı önerebilirim. Peeling etkisi güzel, kullanımdan sonra cildi pürüzsüz ve pamuk gibi yumuşacık yapıyor. Cilt yapımı dikkate alıp tedbiri elden bırakmayarak haftada 2 günden fazla kullanmıyorum. Yağlanmada artış ya da sivilceye sebep olmadı. Kullandığım günlerde cildimi daha berrak ve canlı buluyorum tabi bir de fazlasıyla yumuşak:)

















































Uzun lafın kısası benim için vazgeçilmez bir ürün mü? Hayır. Tekrar alır mıyım? Lush'un denemek istediğim pek çok ürünü (özellikle Herbalism) var ve önceliklerim dahilinde olur mu emin değilim. Cildime iyi geldi mi? Harikalar yaratmadı ama kötü de gelmedi. Tavsiye eder miyim? Kuru ciltler başta olmak üzere karma ciltler bir şans verebilirler zira verdiği nem ve yumuşaklık hissi tartışılmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın