1 Şubat 2011 Salı

Golden Rose 120- Chanel Paradoxal Dupe


 Claire's ve Sevilla'dan sonra Golden Rose' da boş durmamış ve sonuç:) Ben bu renge hastayım ötesi yok, Claire's versiyonunu aldığımda uzun bir süre elim başka ojeye gitmedi. Hele de güneş ışığı ellerime vurdukça gözlerimi alamadım tırnaklarımdan:))) Kısacası çok çok severek kullandığım bir renk. Golden Rose standında görünce dayanamadım aldım, renk olarak bendekinden bir farkını görmedim. Her zamanki gibi 2 kat sürmek yeterli geldi. Hala almadıysanız hemen koşun alın, göz alıcı:)
 


16 yorum:

  1. bi ben sevemedim şu rengi :(

    YanıtlaSil
  2. pastel ve alix aviende yaptı bundan :D suanda en yakını pastelin ki :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu Golden rose'u ve aynı rengin bir de Alix Avien'ini aldım ama daha sürmeye sıra gelmedi :) Canım buarada tırnaklarının yapısı ne güzel öyle ince uzun uzun ya ;)

    YanıtlaSil
  4. cicibebe ben bayılıyorum oysa:(

    youknow pasteli biliorum ama bir türlü bulamadım:( alix avien'den haberim yoktu teşekkür ederim cnm ona da bakıcam

    junkhead sür sür bayılcaksın mor ışıltısına.teşekkür ederim cnm çabuk kırılıyorlar ama malesef

    YanıtlaSil
  5. Aaa Golden Rose da mı çıkartmış :)Bi flormar kaldı desenize :)

    Ben de Alix Avien'i aldım geçenlerde Pastelle pek fark göremedim ama mutlaka vardır farkı.

    Güle güle kullan. Ben de çok sevdim bu rengi :))

    YanıtlaSil
  6. pastel var bende de renk çok güzel hakikaten.

    YanıtlaSil
  7. güzelmiş ben de alayım:)

    YanıtlaSil
  8. alix avien'i aldım ben ama bu kadar güzel durmuyor sanki:(

    YanıtlaSil
  9. Evet cok benziyor :) Bende bugun bi dupe buldum. Barry M markasindan :D COk sevindim hehehe

    YanıtlaSil
  10. ben de claire's versiyonunu kullanıyorum. çok beğenerek aldığım bir renk

    YanıtlaSil
  11. tatliyosun teşekkürler Pastel'inkni de almayı düşünüyorum, Flormar'da yakındır:)

    sister sinister renk mükemmel

    cemre al tabi:)

    magrenta allah allah çok uçuk bi renk farkı olcağını sanmıyorum tatlım ama bilemedim:S

    Tugba Barry M burda da olsa keşke :) aklımda o da ebay'dan alabilirim her an. bire bir nerdeyse. Sen de güle güle kullan.

    derya ben de bi Claire's bi Golden Rose dönüşümlü sürüyorum:)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir renkmiş ve tabi sana çok yakışmış şekercim:)

    YanıtlaSil
  13. kova kadını valla hiç çarpadı gözüme şu pastel 69:((

    duygu teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. aa cok güzel ya, ben mat oje haric hicbir pjeyi begenmiyordum ama bu pek güzelmis :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın