11 Şubat 2011 Cuma

Fön Sorunsalı

Saçlarımdan yana dertli olduğumdan bahsetmiştim, hatta şurada bu dertlere kısmen de olsa çare olan, ayıla bayıla kullandığım maskeyi de tanıtmıştım. Peki ya son durumlar ne derseniz; saçlarımın kendine gelmesiyle şımarıp, yüz bulan ben, 2. röfleden sonra kaldırdığım saç düzleştiricisine öyle bir dönüş yaptım ki, 1 ay bile olmadan kırık, keçeleşmiş, cansız, solgun kısacası kendinden geçmiş saçlara sahip oldum:S Abanıp en son kademe olan 10'da, saçtan çıkan dumanlara aldırmadan devam edersen olacağı bu tabi:) Neyse aklım başıma geldi, daha doğrusu tutuştum, koştum gittim şu kuaförlerin kullandığı fön makinalarından aldım. Fönsan'ın 2000W'lık modeli, üstüne güzelce uzayan saçlarımı bir güzel kestirmek zorunda kaldım 2-3 parmak:S Kısacası hala akıllanmadım. Neyse efendim, düzleştiriciyle olan ilişkime de yine sor vermek durumda kaldım anlayacağınız.

Şimdi problem şu; bu fön makinesi iyi hoş da birincisi bana ağır geldi, e tabi alışmak lazım o kısım önemli değil ama asıl soru kendi imkanlarım dahilinde nasıl fön çekeceğim:S Resmen sinir krizi geçirdim ilk denemede, malum makine güçlü saçlar birbirine giriyor, hadi yanları bir şekilde yaptık dielim peki ya arka kısımlar:S Saç uçlarını da tam anlamıyla düzeltemedim:S Yani ilk denememiz tam bir hezimet oldu:S Tabi şeytan dürtüyor düzleştirici bana bakıyor ben ona:S Ama bu hezimete rağmen karşı koydum ya helal olsun bana. Neyse işte şu an saçlarım çok uzun sayılmaz omuzları 5-6 parmak geçiyor ve az da olsa katlı bir kesimi var. Fön konusunda yardımlarınızı bekliyorum, özellikle de uçları düzgün fönleyebilmek için neler yapıyorsunuz, tekniklerinizi neler? Bir el atıverin gari:) Çok dertliyim çok:)

8 yorum:

  1. Ben fönde kullandım bir ara kendim çekiyordum fakat uzun sürdüğü ve o sese katlanamadığım içn bırakmak zorunda kaldım.Saçlarımı altlardan başlayarak tutam tutam alıp fönlüyordum ben.Arka kısımlarıda yukarı kaldırırak ya da yanlara alarak fönledim :))) Kolay gelsin şimdiden zamanla alışırsın merak etme :)

    YanıtlaSil
  2. ben de hiç beceremeem kendime fön çekmeyi :/ ve benim de kaçınılmaz sonum kesim gibi görünüyor :( bilen anlatan olursa ben de nasipleneyim bari hehe :) bu arada yeni makinan hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  3. bence düzleştiriciden vazgeçmek yerine daha kaliteli saçı koruyan bir düzleştirici al remingtonda var ben kullanıyorum ayrıca saçına bakım ürünleri ullan mesela ben dove onarıcı terapi sampuan ve saç kremi tercih ettim düzleştiriciden öncede mutlaka dove ısı koruyucu sprey sıkıyorum böylelikle maşa saçı yıpratmıyor

    YanıtlaSil
  4. walla ben 4-5 senedir bu kuaför makineleriyle fön çekiyorum.10 senedir de saçım röfleli.önce saçlarımı yarım topluyorum tokayla sonra kalanları sağa ve sola ikiye bölüyorum.bir elimde makine bir elimde kocaman bir fön fırçasıyla çekiyorum fönümü.içe dışa pek şekil veremiyorum ama dümdüz çekiyorum.elim o kadar alışmış ki 15 dk falan sürüyor fön çekmem.at o düzleştiriciyi.elini makineye alıştır,saçların çok daha az yıpranacak

    YanıtlaSil
  5. Hiç beceremem ki valla..! Keşke becerebilsem de anlatsam... :/

    YanıtlaSil
  6. benim saçlarım belime yakın ve cok zorda kalmadıkça kuaföre fön cektırmem arceliğin galiba bi fön makinesi var saclarıma zor başa cıkıyo ama seviorm onu :) kuaförlerin kullandıklarından bende istiyorum onu nerden aldın kuaförlerden mi istiyorsn ?
    fön konusuna gelinceee :) ben saclarımı hepsını yana alıyorum bayaaa kalın bı fırcayla orda duzeltıyorum uclarını tepe kısmı ıcınde basımı öne egıyorum öle cekıorm fönu saclar arkadayken cekmek ımkansz :) makine ağır alışman lazım tabi bi süre kusursz olabilmesi için :) kolay gelsinn :)

    YanıtlaSil
  7. gökcecim inş alışabilirim o kadar zor geliyorki:(

    cicibebe teşekkür ederim canım bir de kapsak işi:)

    makyaj keyfi düzleştiricim babyliss'in seramik teflon olanından aslında güzel bi alet serumlardan da fazlasyla kullanıyorum zaten

    mubi ne kadar imrendim:) darısı benim de başıma :)

    melly ben de ben de:)

    adsız ben eminönünde zazahandan aldım kuaför malzemeleri satan toptancılardan.

    YanıtlaSil
  8. durulanmayan saç düzleştirici bakım suları ,kremleri var.onlardan bi tane al.kuru saça da uygulanabılır olsun.soguk üflemeli fönü aç onunla yavaş yavaş tarayarak kurut. belki işe yarar.

    ayrıca saç yıpranmalarıyla alakalı yazımı okumanı tavsıye ederim.şahsen bi kaç hafta önce saçlarım boyadan dolaı yandı ve koptu.geçmiş yazılarımda bakabilrisn:)
    sevgilerle

    http://makeupreallyfun.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın