24 Mart 2010 Çarşamba

Dermalogica Speacial Cleansing Gel


Bu ürün bana tavsiye edildi, malesef deneme fırsatım olmadı verilen sample'ları kullandıktan sonra daha iyi yorum yapabilirim sanırım Bu sebeple sözü Dermalogica'ya bırakıyorum.
  • Konsantre, sabun içermeyen köpük jel, cildin doğal nem bariyerine zarar vermeden birikimlerin giderilmesi için geliştirilmiştir. Suni koku ve renklendirici içermez.
  • PreCleanse uygulamasından sonra, azbir miktar jeli ellerinizde köpürtün ve nemli yüz ve boyuna uygulayın. Ilık su ile durulayın. Multi-Active Toner ve önerilen Dermalogica Nemlendiricisi ile devam edin.
  • Sabun içermeyen formül, birikimleri cildi soymadan ve kurutmadan giderir.Sabunotu, birikimleri ve aşırı yağı nazikçe gideren doğal olarak köpüren bir özdür. Oğul Otu ve Lavanta cildi ferahlatır, serinletir ve sakinleştirir.

2 yorum:

  1. canım benim de doktorum bu ürünü tavsiye etti,kullandıysan yorumlarını alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. yok tatlım henü bu ürünü kullanmadım. la roche effacler gel kullanıorum temzleme için o bitince denicem kesin.ama daily microfoliant süper bişiiiii

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın