12 Ekim 2014 Pazar

MAC Sculpting Powder - Sculpt



Yüzü kirli gösterip, çamura bulanmışa döndürmeden kendini belli eden contour rengi bulmak zor zanaat. Hadi buldun diyelim o tonun cildine yakışması, oturması da ayrı mesele.

8 kilo olan yanaklarımın altında gün ışığına çıkmak için bekleyen elmacık kemiklerimi belli edebilmek daha doğrusu yoktan var edebilmek için doğru contour rengi arayışım geçtiğimiz aylarda Maleficent koleksiyonu ile raflarda yer alan MAC Sculpt ile son buldu.




Sculpt bence harika bir contour rengi, Soğuk tonlarda, mat bir bitişe sahip, orta tonlu bir kahve olan Sculpt açık-orta cilt tonları için biçilmiş kaftan diyebilirim. 
Contour için kullandığım diğer renklerle kıyaslayacak olursam; NARS Altai Sculpt'a kıyasla daha sıcak, turuncu tonlarda kalıyor, şu postumda bahsettiğim NARS Douceur ise ki zaten kendisi aslında bir allık olur, Sculpt'ın yanında daha pembemsi ve açık bir ton kalıyor. 

Yine elimde contour için kullandığım the Balm Bahama Mama ve Too Faced Chocolate Soleil ürünleri ise Sculpt'a kıyasla koyu kalırken, meşhur NYX Taupe rengi ise gözle görülür biçimde grimsi tonu ile tüm bu saydığım tonlardan sıyrılıyor. 
En kısa zamanda bu ürünlerinde postlarını yapıp, tonları kıyaslamayı planlıyorum.



 Sculpt'ı Maleficient koleksiyonundan almış olsam da bildiğim kadarıyla MAC Pro mağazalarında permanent satılan bir ürün, yani koleksiyon kaldırılmış olsa da denemek için geç kalmadınız.




Swatchta oldukça yoğun uygulanmış hali ile blend edilmiş halini görüyorsunuz. Tonun contour için yaratıldığı aşikar.



 Doğru contour rengi arayışınız sürüyor ise MAC Sculpting Powder serisine Pro mağazalardan ulaşabilir, Sculpt rengini de diğer tonlarla beraber deneyebilirsiniz. Fiyatı 59 TL.

İyi pazarlar.


6 yorum:

  1. Turuncumsu oluyor mu acaba?

    YanıtlaSil
  2. Benimde iyi bir kontur pudraya ihtiyacim var, burnunu kontürlemek icinde kullanabiliyormusun? Normalde Mac Harmony kullaniyordum ama burnuma süremiyorum orda cok kirmizi duruyor :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. harika bir bloğunuz var takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın