11 Ocak 2014 Cumartesi

Clinique Online Alışverişi




Merhaba...!
Clinique den online alışveriş yapmak ne zamandır aklımdaydı, yılbaşı için hazırladıkları setleri ve hediyeleri görünce dayanamayıp siparişimi verdim. 
Sorunsuz ve çok güzel bir şekilde paketlenmiş olarak elime ulaştı.
Paketlerden çıkan güzelliklere göz atacak olursak.




Yılbaşı için hazırlanmış Party Favours setinin içerisinde: 
4'lü All About Shadow far paleti
High Impact maskara
Black Honey göz kalemi
All About Eyes göz kremi
Roundest Raspberry Chubby Stick Intense
Oje 




Dramatically Different Nemlendirici Jel Krem




Benim aldığım ürünler bu kadardı. Bundan sonrası hediye ve tester. 
150 tl ve üzeri alışverişe yılbaşı özel hediye seti çiçekli çantalı olan, içerisindekiler deneme boy ürünler
 High Impact maskara, 
Take The Day Off göz ve dudak makyaj temizleyicisi, 
Superdefense spf 20 yaşlanma karşıtı göz çevresi bakım kremi, 
Superdefense spf 25 yaşlanma karşıtı krem  
ayrıca Chubby Stick Intense Mightiest Maraschino yılbaşı özel kırmızı ruj
ve benim seçtiğim 2 adet tester var.
7 Day Scrub Peeling
Anti-Blemish Sivilce Karşıtı Nemlendirici



Hepsini kullanmak için sabırsızlanıyorum.
Eğer siz de Clinique in harika ürünlerinden almak isterseniz http://www.clinique.com.tr/ bir uğrayın derim. 
Kargo ücreti olmadığı gibi, sürekli güncellenen kampanyalarla şahane hediyelerle birlikte her alışverişte size 2 deneme boy ürün seçme şansı tanıyor. Ben Clinique ürünlerini zaten çok seviyordum, üstüne bir de bu online alışveriş seçeneği ile daha da bir bayıldım.




3 yorum:

  1. hepsi çok güzel güle güle kullan..Rasberry Chubby ne zamandır almak istediğim renk :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Güle güle kullan canım. Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın