6 Ocak 2011 Perşembe

Yenir ki bu


Sevgili sevgilimin ablası kız bebek bekliyor, minnoşumuz Şubat ayında aramıza katılacak. Ben de bu cicileri miniğimiz için aldım. Zara'da görür görmez vurulduğum hatta büyüğü olsa hiç düşünmeden bir çift de kendime alacağım papileri butlu bacaklar ve poğaça ayaklarla bütünleşmiş halde düşünemiyorum. 

Bu arada nerelerdeyim, niye sesim soluğum çıkmıyor? Staj,okul, yemek kursu derken k.çı başı dağıttım. Hala bir düzen oturtamadım. Bünye iflas. Bu aralar pek bir giderliyim:) İş hayatı pek bir yıprattı yahu:S Kafa piyade olduğu için yazacak bir şey bulamıyorum, bulsam da vakit yaratamıyorum desem yeridir. Sessizce takip ediyorum blogdaş arkadaşlarımı. Zaten önümüzdeki haftalarda finaller falan derken bir süre daha aradığınız aboneye ulaşamayabilirsiniz.

8 yorum:

  1. uvvv çok ciciymiş bu ya, insanın bebek olası geliyor böle harika şeyleri gördükçe, hayırlısı olsun cnm ;)

    YanıtlaSil
  2. ayy çok şekermiş yahu :)
    bu arada şu maskeyi tanıttığın için çok teşekkürler yeni aldım,ama saçım kendine geldi diyebilirim iki kullanımda :)

    YanıtlaSil
  3. oy oy bencede yenir valla.. buarada sende özletme kendini lütfen. :)

    YanıtlaSil
  4. canim papiler gercekten cok hos.sevgilinin sevgili ablasi melegini saglikla kucegina alir insallah sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. oyy sen ne güzel seysin böyle!! rüyan gercege cıkarsa bende alırım bunlardan :P

    YanıtlaSil
  6. allam ne güzel cidden benımde en yakın iki dostum peş peşe hamıle cinsiyetleri henüz belli degıl birisi kız olursa bende hediye alıcam bundan bitane bayıldımmm şeker ötesi :))

    YanıtlaSil
  7. cecilia zara'nın cocuk kısmında kendimden geçiyorum zaten:) keşke aynı modellerin büyüklerini de yapsalar hele o kabanlar:)

    prettyflowery çok sevindim maskeden memnun kalmana acaip başarılı bir ürün:)

    esra sorma sorma gördüğümden beri gözüm var keşkem büyüğü olsa:( zaman bulsam da özletmesem keşke burda olmak büyük keyif

    fatmacım cok teşekkür ederim hayırlısıyla sağlıkla gelir inş:)

    chunli:P hade bekliyorum hayırlı haberleri o zaman:)

    prensesimm al valla şeker gibi bişi:) kmseye vermesen bile bakar bakar mutlu olursun cok tatlı:)

    YanıtlaSil
  8. çok ciciymiş cidden!Yorum bırakmamak mümkün mü?Ay bilgisayarım çökmesin:)Ama sana ceza, bize uğramazsan ve yorum bırakmazsan senin ki çöksün:)Ay çok eğlendim:)))))

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın