20 Kasım 2010 Cumartesi

Cinnete ramak kala


Bu aralar saçlarımla kafayı bozduğum için, blogda saçla ilgili pek çok yazı okuyabilirsiniz. Röfle psikolojimi bitirdi resmen, acaip pişmanım:) Geçenlerde dayanamayıp saçlarımın uçlarından 3-4 parmak aldırdım. Biraz da olsa kendine geldi ama içim rahat değil. Kopma problemim var malesef. Saf zeytinyağıyla bakım yapıyorum. Bunun dışında en kısa zamanda Kérastase Masquintense ve Age Recharge maskelerini almayı düşünüyorum. Ve bir daha mı röfle töbe:) Saçlarım en son paylaştığım resimdeki boyuna ulaşınca koyu kahve ya da siyaha boyayıp röflenin izlerini maziye gömmek gibi planlarım var. Bu süre içinde saçlarımı sevmeye,ona anlayışla ve sabırla yaklaşmaya çalışacağım. Şu an koyu renge boyatmak yine yıkım olur saçlara:( Bu arada yıllarca sarı saçla gezen arkadaşlara da saygı duydum helal olsun gerçekten büyük iş beceriyorlar. Ben beceremedim:) Oysaki sevmiştim  sarı saçı falan diye arabeske bağlcam olmayacak:) Neyse daha fazla saçmalamadan Behlül kaçar:((((

9 yorum:

  1. canım ya aynen açık renk saçla uğraşmak zor. ben de karamel sarının üzerine koyu kestane boyattım koyu gibisi yokmuş anladım :P

    YanıtlaSil
  2. kraliçem sorma yaaa bi pişmanım anlatamam, senelerdir saçımı boyuorum hiç böyle olmamıştım. aynalara küscem:P aynen koyu gibisi yok.bi an önce düzelse, ben de kendime gelcem akıllandım:)

    YanıtlaSil
  3. canım ben de 2-3 yıl sarı saç kullandım ama keşke hiç sarı yapmasaydım çok pişmanım.koyu saça döneli 3 yıl oldu ama saçlarım hala eski sağlığına kawuşamadı:(bi da sarı mı TÖVBE!

    YanıtlaSil
  4. tqc pişman olmak bence normal bi tepki, sarı saç kullanabilenlere uzaylı gözüyle bakıp,saygı duycam sanırım:)

    YanıtlaSil
  5. canım bence kahverengıye boyatman o kadar buyuk zarar vermez cunku sacın alt rengı zaten acık acma ıslemı yapmıyacaklar...

    YanıtlaSil
  6. Kuşum sakın bir anda siyaha boyama!
    Siyah boya da yakıyor saça zarar veriyor. Yavaş yavaş koyult bence balım...

    YanıtlaSil
  7. adsız biraz kendine gelsin de öyle boyamaya düşünüyorum:)uzasın özellikle isteğim bu:)

    april ah sorma siyah booyanın cok yakıştgnı söylüyor herkes özellikle de erkek arkadasım ama sarı da güzel gitti diyorlar.en iisi 2sinin ortası sanırım dediğin gibi kahve olsun bizim olsun:)

    YanıtlaSil
  8. bence sarın çok güzel bozma saçını :(

    YanıtlaSil
  9. adsız öncelikle teşekkür ederm ben de sarımı beğeniyorum ama saçlarımın hali bitik

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın