17 Ekim 2010 Pazar

Sonunda:(



Yeniden doğmuş gibiyim okuyucu, mutluluğumu anlatacak söz bulamıyorum. 2 haftadır allahın her günü karga b.kunu yemeden kalkmak, köpek gibi yorulmak, en geç 12'de sızıp kalmak dışında hiç birşey yapamıyordum. Haftanın 2 günü dersim var onlar da malesef sabahın böğründe, diğer 3 gün yine sabahın böğründe kalkıp staja gidiyorum ve ölümüne yoruluyorum kafamı taşıyacak gücüm olmuyor malesef, bütün gün bilgisayar karşısında deli gibi çalıştıktan sonra kafa piyade şekilde eve geliyorum. Cumartesi yine b.k varmış gibi erkenden kalkıp İsmek'in Osmanlı mutfağı kursuna gidiyorum, kalkması zor geliyor ama çok eğleniyorum çaktırmayın:))) Neyse işte bu şekilde leş bir hayat yaşayan bünyeme dün gece 11 de yatıp bugün 1e doğru kalkmak ilaç gibi geldi. Mutlu uyandım resmen, zımba gibiyim. Bütün gün evde amaçsızca gebeşlenmeyi özlemiştim resmen, sonunda kavuştum kendisine. Şükür kavuşturana diyorum. Sabah erken kalkmanın evlat acısı gibi koyduğu bünyeme daha nice böyle güzel ödüller verebilmeyi umut ediyorum:)

4 yorum:

  1. yaa Osmanlı mutfağına özendim şimdii :)

    YanıtlaSil
  2. hersabah 6da uyanıp maslağa giden biri olarak şahane anlıyorums eni.Aynını bende bugün yaptım.gece gec yatıp sabah gün tepeye ulaşana kadar uyudum

    YanıtlaSil
  3. unicorn gel sen de:)))

    neva en iyisni yapmışsın acaip iyi gelmiştir eminim:)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın