29 Haziran 2010 Salı

Maybelline Moisture Extreme- Passion Red 535



Kırmızı ruju özel günler hariç kullanamıyorum o sebeple 1 ya da 2 tane kırmızı tonum var. Maybelline'nin bu serisi Watershine'lara göre daha opak ve kalıcı. Aynı zamanda çok da yumuşak kesinlikle kurutmuyor. Diğer renklerini de almayı düşünüyorum. Passion Red tam bir bayrak kırmızısı, çok seviyorum. Sürerken dudak kalemi falan kullanmadım. Yine de fena durmuyor sanırım. Kırmızı ruj sürerken hata kaldırmadığından dudak kalemi kullanmak daha iyi sonuçlara ulaştırabilir.


5 yorum:

  1. Cok guselmis MAC russian red'e benziyor ama daha kırmızı, russian red'deki turunculuğu sevmiyordum, bunu deneyebilirim:)

    YanıtlaSil
  2. denemelisin canım o zaman çok tatlı bi kırmızısı var ve amaip yumuşak kırmızı mat rujlarda çizgi çizgi bi görünüm olur ya bazen bunda o yok

    YanıtlaSil
  3. sanırım zevklerimiz birbirine çok uyuyor sochic. ;) ikinci ortak rujumuz bu... bakalım daha kaç tane çıkacak :D maybelline passion red kısmı aynı ama benimkinin numarası 49. nasıl oluyor anlamadım :O

    YanıtlaSil
  4. :) zevkliyiz şekerim lanet olsun hıh:P baktım tatlım şimdi altındaki etikete dediğin gibi 49 da yazıo 49 altına passion red yazmışlar altında daha büyük 535 de yazıo:)

    YanıtlaSil
  5. sen rujlarını koymaya devam et bakalım. ben sayıyorum ;)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın