10 Nisan 2010 Cumartesi

Yorumsuz

Abur cuburu azaltmak için söz veren Sochic, b.k gırtlağına karşı koyamaz ve 2 paket cipsi mideye indirir. Aradan 1-2 saat geçince de ders çalışmak yerine Youtube 'ta 8 Minute Abs, 8 Minute Legs videoları içinde kaybolur. Spora başlamaya karar verir. Oysaki çalışması gereken sayfalarca not, girmesi gereken 12 sınav vardır. Peki sonuç ne olacaktır; 1 ay içinde aldığı 3 kiloyu verebilecek tatile fit bi şekilde gidebilecek midir, yoksa ayva göbüş onu ısıtmaya, aksesuarı olamaya devam mı edecektir... Bekleyip göreceğizzzzz:(((((

6 yorum:

  1. ben de cok kılo aldım so chıc:( dıkkat et kendıne.3 kılo kolay verılır , ya ben napıyım 9kg vermem lazım:(

    YanıtlaSil
  2. ah cnm ben cok kolay kilo alıorum cnkü iştahım cok açık anlatamam doymuorum resmen bu aralar:SSSSS durduramıorum kararlı oldktan sonra 9 da verilir 19 da önmli olan kararlı olmak ama ben vageçemiorm

    YanıtlaSil
  3. sağlık olsun be verirsin 3 kilo birşey değil yeter ki sağlığın yerinde olsun

    YanıtlaSil
  4. haha b.k gırtlak Bayıldım yaaa! aynı b.ktan bendede varr hele ders çalışırken çok açılıolar ya yemek olmasın bana abur cubur olsun ben öle besleniyorum :D

    YanıtlaSil
  5. bu sefer krarlıım kestim abur cuburu:PPPPP darısı başına o zaman canım

    YanıtlaSil
  6. canım aynen:(ama 3 kilo bişi değil sıkı yönetimle bir hafta hadi bilemedin 2 haftada işi biter,güven bana:))

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın