24 Şubat 2010 Çarşamba

Kırmızıların Şahı Flormar 385


Daha önceki yazmıştım ojede kırmızı tonları benim vazgeçilmezim diye ve bu kırmızılar arasında da tek geçtiğim,vazgeçemediğim, gördüğüm yerde 2-3 şişe aldığım( en çok kullandığım renk olması sebebiyle çok çabuk yapısı bozuluo ve her yerde bu rengi bulamıyorum) kısacası benden bir parça olmuş Flormar 385imle karşınızdayım. 385 bence kırmızının en asil, en güzel tonu. Bunu sürdüğümde tırnaklarımdan gözlerimi alamıyorum (allahım nasıl da narsistçe bi cümle oldu bu:P) Bir ojeye daha nasıl methiyeler düzebilirimki:) Ah bir de bu renk bi ruj bulsam tam olacak ama yok henüz o mükemmel kırmızıyı bulamadım:(((

15 yorum:

  1. flormar 365 de bnm vazgeçilmez kırmızım daha doğrusu bordom :D:D ama bu da çok hoşmuş bi ara bakiyim buna :)) tırnaklar da ayrı güzel canıııımmm :>

    YanıtlaSil
  2. cok teşekkr ederm canım gerçekten güzel bi renk dene seviceksin:)

    YanıtlaSil
  3. bir de pastel 28 i dene eminim ona da bayılacaksın ama flormar 385 i beğendim alıcam

    YanıtlaSil
  4. ahh ahh bide ben bulabilsemm bu kış sırf bu tonu bulamadım diye kırmızı oje süremedim yhaa:Sbulamıyorum hiç biyerdee.bunu sürdüğümde sürekli ellerime bakasım gelirdii:))etrafımdakiler de öylee off ne güsell felan derlerdii ama bi buliyimm stok yapcammmm:)..(çok uzun oldu ama değer.:D

    YanıtlaSil
  5. thales not aldım canım bakıcam kesin koyu kırmızılar benim rengim zaten:)
    melocan dimi nedense heryerde olmuo bu ton ben de gördüğüm yerde hemen stokluorum aklında bulunsun alşveriş merkezlerinde flormarın standları açılıo ya hani onlardan buluorum ben genelde:)

    YanıtlaSil
  6. Bende mor ve lavicertini aldım gayet güzel. Güzel ürün kullanmak için çook uzaklara gitmeye gerek , yerli ürünleride yabancı ürünler kadar başarılı buluyorum artık :))

    YanıtlaSil
  7. flormar oje konusunda her zaman sevdiğim bi marka olmuştur bi de cabuk kurusalar:)

    YanıtlaSil
  8. gercekten güzel görünüyorrr

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim canım hoş bi kırmızı:)

    YanıtlaSil
  10. ojenin rengi güzel ama ben tırnak yapına bittim cnm maaşallah tütütü :)

    YanıtlaSil
  11. Tırnak yapın çok zarifmiş.
    flormarın sitesine baktım 385 i yeşil bir renk olarak gösteriyor:((
    bu bordo gibi bir kırmızı mı? yoksa kahverengimsi kırmızı mı acaba?

    YanıtlaSil
  12. tatlı gacı teşekkür ederim:) bordomsu koyu ve güzel bi kırmızı tavsiye ederim ama zor kuruyor:(

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın